Dyglila Nur234 16. Günde düştü kızımın bağı. Biraz daha bekleyin düşmezse hastaneye götürün onlar nitrat çubuğu sürüp yakıyorlar.
Sontvbukucu Nur234 Nur234 neden kurumadı peki ıslatıyor musunuz. Bizim 8. Gününde düşmüştü fakat doktor kuru bakim vermişti. Bebegi yikamadik sildik. Losyon falan da sürmedik. 3. Gun kurudu 8.gun de dustu
Yncatc Nur234 bakımını yapıyormusuz bizimde öyle oldu sprey verdi kendi orda sürdü birseyler sızıntı yapmıs başta dedi her gittiğimde oda sürdü bende günde bir kaç kez yaptım verdiğinden düştü çok geçmeden
Hellolo Nur234 mikrop kapmasında önlemek amaçlı kullansaydın keşke ben fıs fıs kullanmadım sadece batikon kullandım kuru tuttum bebeğimi yıkamadım yıka diye baskı kurdular çok ıslansaydı daha uzun sürer düşmezdi bence yıkayanda var önemli olan kuru tutmak