Verauygl canım evimiz için söz verildi , sanırım o konu da yardımcı olamam ama şırnaktan emlakçılara ulaşın bir miktar para verilince evleri ilk o kişilere gösteriyorlar bi arakadaşım da böyle yaptı şuan ev bulunmasını bekliyor hatta birkaç eve baktı ama istediği gibi değildi, toki evleri gayet kullanışlı ve yasanılabilecek evler odaları küçük sayılmaz ve hepsi birkaç senelik evler en azından lojmanlardan çok daha iyi çünkü lojmanlar çok dökülür tarzda bakımsız yani ve ev konusun da şöyle bir durum da var genelde 6 ay ya da 1 yıllık kirayı peşin istiyor 10 ev sahibinden 8 i canım malesef 😒