350335 ya şöyle söyleyeyim ben evlendim direk eşyalı eve geçtik. Ama eşim diyordu ki ev alacağız o yüzden o süreç gözüme batmadı sabrettim evime geçince herşeyi gönlümce alacağım sonra da bir daha taşıma derdim olmayacak dedim. Çok şükür ki Allah ım ev nasip etti kendi evime gönlümce aldım da aldım bir tane koli yok evde çünkü kendi evim onun rahatlığı var. Ama o heves bambaşka tabi ben 6 7 ay başkasının evinde oturdum öğrenci evi tarzı bişeydi buraya misafir gelse nasıl Yeni gelin evi derler diye de düşünmeden edememiştim 😊 hak veriyorum o yüzden size