neslicanben Dilanzh kişiden kişiye değişkenlik gösterebilir belkide. Şuan ikinci kızıma doğum yaptım 6 ay önce yine uyuşuk
Dilanzh Dileksadan 7 ay oldu canm ama ben hissediyorm. Bir cok kisi hissetmiyorum Demis aceba anormalmi benmki
Alparslan616161 Dileksadan bende 12 Nisan da doğum yaptım diyorum hani toparlandım dikişlerim ii oldu galiba neden uyuşuk diyorum meğersem herkeste varmış bende tek kendimde sanıyordum 🤔🤭
Zcelik Ben de sezaryen oldum hissizlikten kastınız nedir? Dokunduğunuzda parmaklarınızı hissetmiyor musunuz yani orada? Anlayamadım açıklık getiren olur mu?
Dileksadan Zcelik dikisin biraz ustunu mesela dokun yada hafif cimcik at hissetmiyosun ben hissetmiyorum kisacasi ve çoğu kadın bu durumu yasiyomus.
Zehra-123 Dileksadan 11 ay olacak nerdeyse anca geçti. Düzeliyor. Ama eskisi gibi değil sanki alt tarafa dokundukça rahatsız hissediyorum bende