Prensannesiyimm Alnalprdha ya biz bu sene koyun aldık kişi başı büyük baş çok fazla önemli olan niyet o yüzden küçük baş aldık
dnyerdm 6-7 bin en az deniyor ama bakalım, herşey ateş pahası oldu kaynım yapıyor hayvancılık ama inan bişe kalmiyo yemi veterineri bakımı derken, Allah yardımcısı olsun herkesin
Gari_de_Gari Alnalprdha bakana da zor alana da zor gerçekten yem fiyatı olmuş 350 TL bir günde yiyor kuzular ☺️
Hep_mi_uykusuz Alnalprdha Ne keseceğine bağli biz 1750ye erke k keçi aldik abim de hayvanci 2000den vermis en dusuk
minikprensannesiiiii Alnalprdha Hayvancılık bile zorlaştı canım benim annem gil yapıyor sırf 1 torba yem 335 TL ye geliyor allah sonumuzu hayır etsin inşallah bu zamlar herkesin psikolojisini bozdu