ecosummm Uygarpinar bildiğim kadarıyla yoktu valla hiç öyle kanamam falan olmamıştı ama üç haftadır resmen deli gibi öukus geliyor ve dışkılamam hep değişti
Tatlican ecosummm Benimde karnım sisti ve sert taş gibi birde acıyordu 2 3ay kansersem diye korkudan dr gitmedim sonunda dayanamadım kadin doguma gittim bir krem verdi geçti. Sizinde basit birseydir inşallah 🤲
fadikada ecosummm fadikada şu ana kadar hiç şikayetim olmamıştı ama 3 haftadır resmen bitirdi vallahi Benimde birden olmuştu canım internete hiç bakma bende bakmıştım zamanında hemen kanser yaptı beni. Kötü düşünme ama ihmalde etme
Uygarpinar fadikada dahiliyenin alt bölümü o direkt dahiliye sevk etmeden gidemezsiniz diye biliyorum
ecosummm Uygarpinar evet bir de grev muhabbeti var alamıyorum şu iki gün perşembe falan gidebilirim inşallah dahiliye ye
fadikada Uygarpinar ben özele gittiğim için direk gittim ama haklısınız devlette önce dahiliye yada genel cerrahiye gitmek gerekiyor o bölümler yönlendiriyor istem felan yapılıyormuş
Grupyildizi ecosummm ayni benim gibisin cnm sen bende asiri evhamliyim ilac icsem basim doner o derece
ecosummm Grupyildizi dün diyorum ki Allah nasıl gözüm karardı bulanıklaştı bir ağrı kesiciden ne olacak bu halimiz herşeyi de çekiyorum canım valla bak daha 1 ay olmadı tiroidlerimde sıkıntı çıktı şimdi de bu 😩