Amineninnannesii Kozlar sişim apseli çok ağrıyor emzirşyprum ilaç için randevu alacağım ama hangi bölüme?
MinikPrensesannesii Amineninnannesii dişin ağrıyosa 🫀 kardiyolojiye git bence !!!diş sonuçta diş hekimleri bakmaz neden baksın ki dimi alanı mı sanki 😂😂😂😂
Amineninnannesii Sehaninannesi_ SeninAnnenBirMelektiYavrm Deletedmom_13 Melekce MinikPrensesannesii Minkpndam TalentedMom Melekce lalbg o kadar komiksiniz ki gülmekten karnıma ağrı girdi. Kendini gayet yetiştirmiş biriyim bir kaç kişi emziriyprsun kadın doğuma git dedi ondan sordum.
TalentedMom Amineninnannesii bence kadın doğuma randevu al sonuçta doğum yaptın dopum doktoru da dişe bakıyor
Minkpndam Melekce ayyy açıklama yapmaktan yoruldum herkes her şeyi bilmiyor canım 🤷🏼♀️ akıllı telefon çoğu insanın elinde ama kendini yetiştirmemiş çok insan tanıdım
lalbg Amineninnannesii dişçiye gideceksin o da muhtemelen antibiyotik verecek çünkü iltihap toplamış dişin. Bu süreçte de bebeği emzirmeyeceksin maalesef ya da emzirirken içilen antibiyotik varsa onu verecek ( var mı bilmiyorum🤷🏻♀️)
Veragillerden lalbg Var demişti diş hekimim. Kadın doğumcular ile anlaştıkları bir antibiyotik vardı, unuttum adını. 🙏
Melekce Minkpndam valla birçok şeyi bilmeyeni anlarım tabikide vardır ama dişçiye gitmesi gerektiğini bilmemesi garip geldi doğrusu