Merveaselimm Gitmeye gidebilirsiniz ama çok etkisini görmezsiniz çünkü adet görmemişsiniz hormonlarınız eski düzenine dönmemiştir henüz.En az 3 düzenli adet görmeniz gerekir verim alabilmeniz için.Bende kızım 2 aylıkken yaptıracaktım ama yaptıracağım kişi gel yaparız ama çok etkisini görmezsin 3 kez düzenli adet gördükten sonra gel bence demişti.