Uguremir Zerr benim oğlumda tutunup kalkıp sıralayabiliyor sadece insalalh yürür iyice rahatlarim.ozaman
Zerr Uguremir Yürür hiç merak etmeyin, sadece dersinde iz kalabilir ama kemik ve kas yapısını etkilemez. Ben sosyal meyda kullanmıyorum instg vs. Burdan yazabilirsiniz istediğinizi. Biz Kartal lütfi kırdar hastanesi yanık merkezinde tedavi olmuştuk.
Uguremir Zerr hmm benim oğlumda krem vs zar zor suruyorum.asiri korkuyor ve ağlıyor 😔 siz nasıl yapıyordunuz iz kalsa bile önemli değil ama yeterki koşsun yürüsün eski sağlığına kavuşsun
Uguremir Zerr evet surmuyorum şuan iz geçiren krem var ve kaşıntı için şurup veya kremler var işte giysinin siparisini verdik onu bekliyoruz 😥
Zerr Uguremir Biz parmaklarına zeytinyağ ile ovuyorduk bastıra bastıra aça aça, biraz tv telefon oynatıyorduk bi şekilde, onun da bize sürmesini söylüyorduk oyun gibi
Dasaf Zelzele yaniktedavi Instagram hesabı eğer İstanbuldaysanız kendiside tedavi eder sayfaya bakarsanız tedavi ettiklerini görebilirsiniz
askanne10 Uguremir çok geçmiş olsun bilgim yok ama ayalım yanmıştı 3 yaşımda felanken sonra bir doktor benim ayağımdaki deriyi aldı ki iz kalmasın diye o şekilde iz kalmadı sıcak su dolu çaydanlık dökülmüştü ayağıma. Birde yanık kremleri var ama isimlerini bilmiyorum
askanne10 Uguremir yok ve İnan ki annem unuttu hangi ayalım yandığını tabi biz iz kalmadı deriyi aldılar acil olarak yeni deri geldi yaşım 3 civarıydı ve şimdi 40 yaşındayım tabi iz yok hiç
Prensprensesannesiiii Uguremir Allah yardımcınız olsun kızımın ayağı kahve döküldü yandı geçmediii çok kötü oldu Allah sabır versin
Uguremir Zerr o kadar vicdan azabı yasiyorum.ki hala kendime gelmiş değilim 😔 psikolojim.bozuldu kıyafetle işiniz bitince artık özgüruz öyle mi
Zerr Uguremir Ben bi müddet ütü yapamamıştım , bizimki ütüden yanmıştı. Profilde özel tartışmalar bölümüne tıklayın
BenMathilda Zerr Uguremir İletişim bilgileri talep etmek ve göndermek yasaktır. Mağduriyet yaşamamak adına lütfen kişisel bilgilerinizi saklı tutunuz.