Uguremir Tabi ki . Hiç düşünmeyin olan olmuş Allah beterinden korusun , yavrunuzu size bağışlasın. Ben o yanık merkezinde ne bebekler gördüm saçı yüzü yanan, ayağı yanıp yürüyemeyen. Daha neler neler, şükredin ki tedavisi var. Eskilerden o bile yokmuş, derisi büzüş büzüş olmaz ama eski deri gibi de olmaz. Bizim sadece kola takılıydı giysi, karnına giysi giyenler görmüştüm