Minikbirkalp 1balkizannesi ben hamile olduğum için göğüs altından bol olmasını tercih ettim malum göbek içime en çok sinen de bu oldu evet sizinki de çok güzelmiş ilerki zmn larda bir düğün daha olursa tercih edebilirim ☺️
Minikbirkalp TalentedMom elbisem henüz gelmediği için kararsız kaldım şal konusunda eğer uyum sağlamazsa değiştireceğim sizce hangi ton olmalı
TalentedMom Minikbirkalp ben kapalı değilim ama bence pudra rengi olabilir o rengin açık tonları yani benim fikrim bu yönde