Merve_35 benimkide bugün öyleydi onar dakka uyudu uyandı kucağımda uyuyackaliyor koyuyorum uyanıyor çok dalamiyor uykusuzluktan geberdi resmen ama benimki havalar ısındı ya rahatsız oldu muhtemelen çok minik kalkıp bianda zibinada geçen arti gazdan oluyor karnı ağrıyor bebeklerin ayak masajı yaptım biraz olsun rahatlıyor sırt üstü yatir