Merve_35 gaz dönemi geçtiğinde bu huysuzluklarda bitecek. Yani 3. Ayında falan, gaz damlası kullanıyor musunuz? Bence beyaz gürültü, sıcak suyla banyo, karnına masaj deneyin bunlar çok etki ediyor. Ben kışın dışarısı eksi derecelerdeyken bile her gün banyo yaptırmak zorunda kalmıştım çünkü çok ağlıyorlardı gazdan dolayı.