alice0334 sorunuza sadece yorum yazıyorum; olumsuz etkisi olabileceği ihtimalini bilmek bile yeterli bir sebep.
Daha fazla uzatmayacağım çünkü söylediklerimi çekmeye başladınız. Ben sizin fikrinizi değiştirmek için ya da siz de benim yaptığım gibi yapın diye yazmadım. Okuduğumda empati yaparak yazmıştım. Yürüteç kullanımının olumsuz etkilerinin de farkında olduğunuzu düşünmüştüm. Bu şekilde çekileceğini bilsem hiç yazmazdım.