alice0334 kendi adıma söyledim siz böyle yapın diye değil. Ayrıca ben onu insanları kırmadan yapıyorum kimse ne bana ne bebeğime ne de evime istemediğim birşeyi alamaz. Saygısızlık yapsam hiç birşey almazlar değil mi ama evimin tüm eşyaları farklı kişilerden hediye, kızıma eşya bile pek alamıyorum çünkü çok hediye alıyorlar. Ama ne istediğimi ya da istemediğimi çok net söylüyorum, hiç bir zaman yalancı tavırlar sergilemiyorum, kullanmayacağım birşeyse de iade etmekten çekinmiyorum, aslında kabul etmek daha büyük saygısızlık oluyuor bu durumda. Ayrıca nasılsa alındı diye sağlık problemi oluşturma ihtimali olan bir şeyi kullanmakta bebeğime haksızlık olacağı için işin başında kabul etmezdim.