Pnr_jr Akays Vermeyin. Ben de denedim. Bunların yaptığı bebeklere ağır gelebilir ayrıca mantıken gazı önlemesi için bağırsak çalıştırması lazım ishal yapabilir . Bu marka yabancı kaynaklı falan da değil Türk. İçeriğimdeki yağlar bence bebeğe ağır .
Edanilsabri_ Akays biz 1.5 aylıkken başladık bizimkide kusuyodu fakat beslendikten hemn sonra verince kusuyodu. Bnde beslendikten 30-40 dk sonra vermeye başladım kusmadı.
Akays Edanilsabri_ hiç dikkat etmedim hatırlamıyorum emzirip emzirmediğimi belki de o yüzden olmuştur
Funda_sare Akays Bn ondan çok memnunum tavsiye ederim cnm ama 1 hafta düzenli kullanımdan sonra fayda etmeye başlıyor
Akays Rimokka herkeste aynı etkiyi yapmıyor o zaman dün çay kaşığıyla verdiğimde az az verdim yine de tıkandı
Rimokka Akays tabi mutlaka her bebekte farklı etki gösteriyo olabilir inşallah Rabbim şifa versin tüm bebeklerimize 🧡
Baldan Akays emzirdikten 1saat sonra deneyin birde baktınız aynı devam etmeyin sab simplex kullanın birde onda öyle yağlar yok
Akays Baldan bıraktım artık ya cesaret edemem tekrar vermeye doktora sorup başka damla isticem sap simblexi duymuştum baya etkiliymiş
Baldan Akays bende sonra sab simplex i kullandım ama çok az 3 aylık olunca gerek kalmadı gaz da uçtu gitti kendiliğinden😊