Akays Kızlar merhaba 1 aylık kızıma doktordan gaz damlası vermesini istedim bu markayı verdi bende araştırmıştım en önerileni buydu fakat damla şeklinde değil şurup şeklinde bir çay kaşığı ver dedi doktorum ilk verdiğimde nefesi kesildi kendine gelemedi ve sürekli kustu sanki bayılmış gibi oldu bende çok önemsemedim belki genize kaçtığı için olmuştur diye şimdi yine azar azar verdim başını dik tutup yine aynı oldu kustu nefessiz kaldı baygın gibiydi kullanan varmı başına gelen napmam lazım sizce
Busrasafak Akays ben yaklasik 3 ay kullandim cok memnundum suan bayagi azaldi 4 bucuk ayligiz zaten arada veriyorum cok gazi olunca onum içinden cikan siringa ile cok rahat veriliyor belki kasikla bianda yutuyorsa tatli kasiigi hemen hemen 3ml oluyor ben hep 3ml verdim 😊
katmerliana Akays küçük enjektör temin ederseniz çok kolay olur yavaş yavaş verme özelliği var diğer buyuk enjektörlerde miktar kontrolü zor oluyor . Şurubun içindeki şırıngayla bizimde öyle olmuştu . Çay kaşığına döküp öyle çekip ölçü belirleyip 2ml lik enjöktörle deneyin . Bir de ilaç bazı bebeklerde alerji yapabiliyormuş ciltte döküntü tarzında bilginiz olsun
Baldan Akays bebeğinin reflüsü olabilir verirken hafif eğik yTir eğimli bas hafif yuksek ayaklar alçak reflu yastıklarıda olabilir
Akays Busrasafak bende ilk seferinde içindeki ölçüyle verdim 3ml çekmiştim belki fazla geldiğinden ya da aniden sıkınca tıkandı diye düşündüm ikinci de çay kaşığıyla verdim yine oldu. Kusma oluyor mu bebeğinizde verdikten sonra bi de kaç aylık bebeğiniz
askbocusum_1 Busrasafak günde kaç defa ve hergün düzenli olarak mı veriyordunuz yoksa gazı olduğunda ?oğlumunda aşırı gazı var doktor bunu verdi iyi geliyor giib sanki
Murez Akays Bizde bir ay kadar kullandık hatta bebeğim bayıla bayıla içiyordu tadını çok sevdi. Yalnız 3ml çok fazla vermişsiniz, 1 çay kaşığı yaklaşık olarak 1ml yapıyo, biz hep kendi şırıngasıyla verdik bi sıkıntı yaşamadık. Geçmiş olsun
Akays katmerliana aslında yavaş yavaş verdim çay kaşığıyla ama anlamadım ya niye böyle okuyor acaba kusması kendine gelememesi falan bayaa bi korkuttu emerken de bazen nefes borusuna kaçıyor ama hiç bu kadar kötü olmamıştı
Akays Tugbaf ya hiç olumsuz bi yorum görmedim zaten araştırdım baya bi bizde neden böyle oldu anlamadım ağır mı geldi acaba
[silindi] Akays Aynı sıkıntıyı bende yaşadım. Çok yoğun ve tadı çok hoş değil herhalde o yüzden reddediyo bebekler ne yaptıysam içiremedim her seferinde tıkandı ya da kustu çıkardı ağzından mecbur vazgeçtim başka damlaya geçtik
Akays [silindi] metsil kullandık bundan önce onda böyle bi durum yaşamadık bende bıraktım kullanmıcam artık
EmelMina Akays Mama kullanıyorsanız mamasına karıştırın. Ben sırf damlalarını vermek için yarım ölçek mama hazırlayıp veriyordum. Sabah biogai ,öğlen D vitamini, akşam üzeri de san simplex..
Funda_sare Akays bnm kızıma damla olanı kullandım ilk 3 ay ilk ay 5 damla ile başladık sonra 7 sonra 10 damla sabah 10 damla akşam olmak üzere 2 kere verdik. Eşim bir ara daha uygun fiyatı diye şurubunu almıştı. Çay kaşığı ile veriyorduk. Ama bebeğim hiç sevmedi ve dediğiniz gibi tıkanıodu kusuyordu bir şey olur diye bidaha ver edim bnde
Busrasafak askbocusum_1 6 saatte bir veriyodum bir ondan bir sap simplex veriyodum alarm kurarak iyiyidik cok sukur
Rimokka Ben de 1 aylıkken kullanmaya başladık faydasını gördüm ama içindeki damlalığıyla verdim ben hatta bazen sayamadığımda damla sayısını 10 damladan bi tık az veriyorum ama kusma vs yapmadı çok şükğr daha az vermeyi dene sen yine
Akays Rimokka herkeste aynı etkiyi yapmıyor o zaman dün çay kaşığıyla verdiğimde az az verdim yine de tıkandı
[silindi] Ben bir ay kullandım hala kullanıyorum hiç öyle bir durumla karşılaşmadım bebeğinizde reflü olabilir bence doktora görünün tekrar
Nesrinbek88 Akays biz 1ilk damlayla başladık sonrasınsa suruba geçtik içinde dereotu var kimyon var tıkanmış kokusundan ben az az döküyordum agzna öle sorun yaşamadım hiç
Baldan Akays emzirdikten 1saat sonra deneyin birde baktınız aynı devam etmeyin sab simplex kullanın birde onda öyle yağlar yok