cydcvk ücretten değilim ki hanım efendi endişeniz olmasın zaten bende çocuğumun sağlığını riske atmam yanlış yapmışım bilmeden buz dolabında sakladım we daha tam bir ay olmadı zaten açalı şurubu yinede sordum aradım eczaneye dolapta bozulmamıştır çıkarın oda sıcaklığında kullanmayacak dewam edin içiniz rahat olsun dedi ta ki kapağı şekerlemene kadar tüketin dedi ki bende doktorumdan geçen bence 3 ay sonra yenileyin şurupları demişti etkisi geçiyor diye onu dikkate alıp değişirim müsait anımızda Tarihin geçmesini beklemem we şu an ewde tekim çıkacak durumda değilim ondan yani buraya sormam ws ücret değil derdim endişeniz olmasın