Slm anneler bugün kızım rota aşısı oldu we oral yolla alıyorlarmış damla gibi ben iğne sandım 12 gibi oldu 2 saat oldu öğlen uykusuna geçecek şimdi we huysuzluk etti uykusuz sanırım o yüzden ondan uyutacağım wücudunu kontrol ettim ateşi yok gibiydi Ama annem üstüne aradı ilaç wer uyut tedirgin olma ateşi falan çıkar rahat uyusun ağrı kesici etkilide hem dedi parol şurup bende geçen ay ebemiz 2 saat sonra werebilirsin istersen demişti endişe etme diye ateş olsa 2.ay aşımızda demişti we onda werilen parol şurubumuz wardı yine ewde onu werdim 1 çay kaşığı buz dolabında saklıyordum yaz modu +4 derecede ilacı içti kızım öyle aklıma geldi oda sıcaklığı değildi diye bi sakıncası olur mu sizce bilemedim (bide babamız yok ewde tekiz gurbetteyim ebe bu alışa ishal ateş 3 gün edebilir dedi ayrıca duş alabilir dedi oral yolla aldı diye sıkıntı yok bu alışa dedi bende ondan werip uyutmak istedim açıkçası olurda öğlen uykusunda farketmem ateşi çıksa ewde tekiz diye )