SeninAnnenBirMelektiYavrm 4 yaş çok geç kalınmış bilmiyorum emzik sebep olmusmudur ama diş sağlığı içinde çok uzun süre kullanim önerilmiyor. Oğlum da 12 aylık bende kademeli olarak bırakmayı düşünüyorum inşallah çünkü iyice üstüne düşmeye başladı bir an önce kurtulmamız lazım emzikten 😅