Biz 7 günlükken yaptırdık oğluma , canım anneler valla hiç beklemeyin o kadar güzel ve kolay geçiyor ki, şimdi bebeğim 9 ayı bitirecek hayatta götürüp kıyamam , o zaman uyuya uyuya sünnet olmuştu , verdiğimiz en doğru kararlardan 😍😍 hiç korkmayın ettirin 💃🏻💃🏻