1 yaşına kadar yaptırın demişti bizim doktorumuz 1 yaşını geçince 6 yaşına kadar önermiyoruz psikolojik olarak demişti biz de 5 aylıkken yaptırdık 1 ay oldu. Emekleyince falan zor olur diye tam hareketlenmeden yaptırdık ve hiç bi sıkıntı da yaşamadık 1 hafta da iyileşti ilk gün huysuzlandı sadece