curly_mom denizyildizi__ kullanıyorum yaklaşık 2 ay oldu ama bi farklılık yok 🤷🏻♀️ Benim ki iştahlı yiyor (videoyla yiyor ama bi şekilde gidiyo) ama hiç kilo artmıyo 🤦🏻♀️ 12 kilo civarı 27 aylık olcaz
YeniAnneIstanbul curly_mom ben Mollers’in kendine sordum onlarda her gun 1 tatli kasigi verebilirsiniz demisti bende 22 aylik ogluma 1 aydir o sekilde veriyorum.
curly_mom YeniAnneIstanbul ya, üzerinde 2.5 ml yazıyor ben de o yüzden 1 çay kaşığı kadar veriyorum günlük 🤔
Nimomerve curly_mom bize de doktorumuz verdi bir aydır kullanıyoruz. Açıldıktan 6 ay sonra o şişe çöp oluyor zaten.
curly_mom Nimomerve evet malesef 🤦🏻♀️ Biz de 2.5 ay oluyor hemen hemen.. Kullanmadığımız dönemler de oldu 🥲 Vqkalım henüz kilosuna bi etkisi olmadı ama iştahı arttı 👍🏼
curly_mom Song sanırım bir tür vitamin fazlalığı yapıyormuş o da ağır gelirmişş.. Eczacımıza sormuştum çok çok güneş görmüyorsa sorun yok kullanın dedi 🙄
YeniAnneIstanbul curly_mom ahh gercektenmi? Sisenin ustunde yani? Benimkinde 5ml (=1 tatli kasigi) yaziyor. Simdi bende fazla mi veriyorum tereddute girdim 😅
Song curly_mom acaba başlasam mı ben şu anda d vitamini ve ocean bağışıklığı ıyı gelen c vitamini kullanıyorum abartıyor muyum acaba
Tuba_engn curly_mom Ben evde kendi buzluğumda bulunduruyor musun diye düşündüm. Evet balıkçılar da öyle yapılıyor. Güvendiğiniz bir yerden temin edebilirsiniz. Ama ben her zaman bulamam diye balık yağı kullanıyorum.
curly_mom YeniAnneIstanbul 😅 Ben o şekil okudum.. 4 yaşa kadar 2.5 ml yazıyordu. Üzerinde ölçü şeysi var ya onunla bakıyordum daha sonra farettim ki 1 çay kaşığı kadar oluyor zaten 🥲
Yildizzza curly_mom dün doktoruma bu mevsimde balık bulamadığımı balık yağı takviyesi yapalımmı diye sordum evet yapalım möllers kullan dedi yaz kış farketse şuan kullanma derdi herhalde
curly_mom Yildizzza yani evet bizim doktor da uyarmadı 🤔 çok insan kullanıyor.. Ben de ilk defa öyle bişey duydum..
curly_mom Tuba_engn evdeki buzluklta stokladım ama bitti 🤷🏻♀️ Sorup bulcaz artık 🥲 balık yağına devam artık 😊
curly_mom Song yani vitaminlerle desteklemek iyi olur tabi ama ben kullanmıyorum 🙄 doktor kan değerlerine baktı ve bişey demedi sadece kilo alması için balık yağını önerdi 🥲 Bi doktora ya da eczacıya sorun isterseniz