Canım anneler güzel anneler 🙋🏻♀️ gününüz güzel geçsin inşallah 🙏🏼🌞
Şöyle bi sorum olacak bilenler yorum yaparsa sevinirim 🤗
2 yaşında bi olum var..
Doktor tavsiyesiyle Möllers balık yağı aldım oğluma (kilosu düşük geldi diye tavsiye etti)
Dün de kayınvalidemin evindeyken bi kadına denk geldim onun da 2.5 yaşında bi oğlu varmış Möllers balık yağı kullanmış.. Ve dedi ki balık yağı yazın kullanılmaz 🤷🏻♀️
E ama doktor önerdi ve eczacı da hiç uyarmadan verdi 🤷🏻♀️
Şimdi size de bi sorayım dedim.. Balık yağı yazın kullanılmaz mı? 🙄