Baakpnr- aynen canım tavana kur ya da hamak besik al, açıkçası ben de sallıyorum yani napalim çocuk öyle uyuyorsa kendimize eziyet etmeye gerek yok, illa bir gün bırakacaklar yani 🤷 besige ip bagladim yatakta uzanarak sallıyorum en azından sirtim yer görüyor ayakta sallamak daha zor