Annesinin_kuzusu00 19 aylik kìzìm maalesef 6 ayliktan beri bizde ayni dertten mùzdaribiz. Bende yurt disinda yasiyorum ve burda 3 tane pediatre dr na götürdüm 3 de genetik dedi. 3 ay fitil kullandìm dr kontrölùnde 3 günde bir veriyordum. Turkiyede 2 tane uzman dr a götürdüm kan tahlili de yapıldı hiç birşey bulamadılar. Onlarda genetik dediler. Duphaloc kullandim bir ay falan pek işe yaramadi. Portal erik suyu işe yaradi bir süre. ama sonra onlar da ise yaramadı. En son tr deki kayisili form poşet çay denedik 3 gunde bir cok ise yaradi . Tabi onada alisir diye korkuyordum ama rahatlasin yeterki kafasindaydim. Suan onuda iciremiyorum . Yaklasik 1 aydir da bio kayisi nectari iciriyorum hergun ve probiyotik toz olanindan koyuyorum icine. Ona ragmen sert kivamda yapabiliyor . Yoruldum gercekten ne illet biseymis yapisti yakamiza birakmiyor . Allah yardimcimiz olsun.