23 Aylik kizim surekli kabiz oluyor.Gunluk sivi tuketimi cok iyi Ek gidada normal boyle surekli kabiz olmasi normalimi?Yaparken cok zorlaniyor ikiniyor,kendini sıkıyor.Cogu zaman kakasinda kanda oluyor.Onu oyle gorunce cok agliyorum gercekten.Doktorumuz normal diyor ama aranizds bebegi boyke olan vsrmi?