Laden Bana da bugün doktor paxera verdi😂 iştah açar demedi ben reçete inceleyen biriyim diye hiçbir şeyi araştırma dedi. Attım çöpe reçeteyi de😂 Sadece uyuşturmayan uyku yapmayan ilaö dedim diye verdi. Ben başka ilaçta kullanıyorum o da iştah açıyor ama ben sınırlı yiyorum kilo almıyorum öyle çok😂