aybikreis Geçen hafta psikiyatriste gittim. Zedprex diye bir ilaç yazdı. Adına mutluluk ilacı diyoruz dedi bir de. Ama ben mutlu olamıyorum hala,kullanan var mı ne zaman etki eder ki bu?
gibicibicis aybikreis bu ilacı kullanmiyorum ama kendi kullandığım için bana psikiyatrist en az 1 ay demişti ama bana erken etki etti
OzgeOzkan aybikreis bende selectra kullanıyorum doktor 2 ayda şifa bulursun dedi. 2 haftada etki başlıyormuş ben pek farkedemedim şuan 1 ay oluyor.
Laden aybikreis ben uzun zamandır kullanıyorum zedprexi. İştah kapatıyordu ilk başlarda sadece. Artık onu da yapmıyor. Bende bir işe yaramıyor ama doktorum bir şans daha verelim bir ay dedi. Yine işe yaramazsa kesecek bu ilacı. Çok geçmiş olsun🙏
aybikreis Mora o zamana kadar daha da bunaldım gibi hissetmem normal mi acaba. Kullanmadan önce daha mutluydum sanki ya
aybikreis gibicibicis Siz ne kullanıyorsunuz? Neler değişti hayatınızda. Benim de ilk ilaç kullanışım. Bana iyi gelecek yaralarımı saracak mı merak ediyorum 😄
Umutsuzanne34 gibicibicis ne gibi bir etki bu ? Ben de gitmeyi düşünüyorum ama ilaç yazarsa ne olur merak ediyorum
Mora aybikreis yan etkilerinde depresif hissetme cinsel dürtü değişikliği vardı galiba tam hatırlamıyorum bir bakın isterseniz
gibicibicis aybikreis bence saracak benim sardiysa sizi neden sarmasın 😅 bende anksiyete var baya kotuydum selectra kullanıyorum en ufak şeye sinirlenirdim mesela eşim yanlışlıkla bir şeye çarpsa ona bile sinirlenirdim bi ton şey söylerdim sinirim basit şeylere bile olur olmuştu sonraa çok düşünürdüm hatta aynı anda 2 3 şey konuşurken bile düşünürdüm kafaya takardim bütün günümü etkilerdi sık sık hiçbir şey yokken durduk yere hüzün gelir ağlamak isterdim çoğu zaman ağlardım kendimi halsiz hissederdim bir şey yapasım gelmişti vücudumu hep gergin hissederdim gevseyemezdim nefes darlığı çok yaşardım mesela çok sinirlencek üzülcek bir şey olduğu zaman direkt atak geçirirdim nefes alamama titreme baş dönmesi kulak çınlaması ağlama gecmeyecekmis gibi his olurdu bu saydıklarımın hepsi geçti hala sıkıntılarım var ama ufak tefek aşılacak şeyler diyebilirim kullanmaya başlayalı 2 ay oldu her ay kontrole gidiyorum geçen ay daha ilaca devam etcez demişti bende devam etmek istiyorum birakirsam eski halime dönermişim gibi geliyor
AyseAlyamm Laden alalhim benim niye kapatmadı 5 kilo aldım kullanmayı bıraktım ilaçları bu yüzden 🤦🏻♀️
aybikreis Mavis34 Yok emzirmiyorum yazarken özellikle sordu emziriyor musun diye galiba bu kullanılmayan ilaçlar arasında. Ona göre yazar zaten doktor
_YanakReisinAnnesii aybikreis genelde 2 hafta falan kullanmak gerekiyor bu tarz ilaçları , herhangi bir yan etki görürseniz ne bileyim durduk yerde ağlama krizleri tarzı vs. lütfen doktorunuza danışın hemen 🙏 bu ilaçtan bu tarz etkiler yasayan birisi olarak söylüyorum malesef 😔
Haminne aybikreis antidepresan ilaçlar 1 ay sonunda tamamen etkisini gösteriyor, geçmiş olsun depresyon sanırım sizin
aybikreis gibicibicis Sen bildiğin delirmişsin bacım 😂 Ben de çok sinirliyim ya,ufak şeyi büyütüp olay yaratıyorum eşimle. Bakalım bu ay kullanıyım etki görmezsem değiştirir belki. Benzer şeyler yaşıyoruz ben de yalnız hissediyorum ağlıyorum ama insanlarla iletişim kurmaktan kaçıyorum mesela. Kriz geliyo bazen
Burcubaykara gibicibicis bu dediklerin hepsi bende var direk gidip bu ilacı alıp kullanayım bence doktora gerek bile yok sana iyi geldiğse bana da iyi gelir heralde 🙃