GregorSamsa Sevmgl Adana’da yaşıyorum burda bir yerde yaptırdım sıfırından daha güzel oldu. 🙂 Siz sorunca baktım evet zimbayla tutturmuşlar.
Elif1010 Sevmgl eylülde 2000 e yaptırdım normalde istediğim kumaş 1000 di adam kızım daha kullanacaksan iyi kumaş yapalım dedi çok memnunum
irva Sevmgl İşi güzel yapan miss gibi yapıyor.Annem tek koltuk için 2.5 verdi.Diğer koltuklarında sorun yoktu onları yaptırmadı.