Aynı fiyat diyenler olmuş benim koltuk takımlarım çok pahalıydı o yüzden ben yine gidip kaplatmayı tercih ettim çünkü beş liralık takımlardan değil yani. Bir de süngerlerimi tekrar kullandırdım elyaflarımı da tekrar kullandırdım çünkü hiçbir şekilde yıpranması yoktu binada yangın çıktığı için is olmuştu ve isi çıkartamıyoduk hiçbir şekilde kaplattık. O kadar güzel bir kumaşla yaptı ki iyi ki kaplattım dedim eski halinden çok daha güzel oldu