Deletedmom_45 Zlm haklisin ama inan ona cesaret edemem oksurse ogurse tamam kendini kurtariyo demek zaten ama benimki bildigin morariyo nefessiz kaliyo inanir misin suyu verirken bule korkuyorum artik
Deletedmom_45 Zlm sormadim daha soracam canim yok evhamli bi insan degilim o yuzden cok zor hayata döndürdüm ya 😕
biryazmasali Deletedmom_45 çok geçmiş olsunn ben ilaçlarını uzun bi süre şırıngayla verdimm tam çiğnemeyi öğrenene kadar pütürlü birşey vermemeye özen gösterin
prenses_we_prens_annesii Deletedmom_7 çok geçmiş olsun atlattı inşallah aşısını oldunuz mu ynede mi geçirdi bizde bugün rota olduk da
Deletedmom_7 prenses_we_prens_annesii geçirdi atlattı aşı olmaya gerek yok denildi şükür atlattık canım size de çok geçmiş olsun🌸
tmrskbr Deletedmom_45 ilk yardım eğitimi alın korkunuz geçer ben almıştım işim gereği. Korkacak birşey yok bebeğiniz tam tıkanma yaşamadan sırtına vurmayın daha çok boğazına kaçmasına sebep oluyorsunuz
Deletedmom_45 tmrskbr tam tikaniyo sanirim nefessiz kaliyo oksurse kendini kurtariyo demekmis cunku nefessiz kaldi morardi oyle cok sert 5 kere vurdum kurtuldu sonrada cigerlerine bise oldu mu diye korktum ama bugun iyiydi olsa cikardi herhalde
birtatlianneee Deletedmom_45 evet evet eğer boğazında problem yoksa yavaş yavaş alışır merak etmeyin varsa da ben alışır ❤️
Deletedmom_45 Mihrimahim16 bende aldim ondan dis cikmayinca biraktim canim disimiz hala yok 9 aylik oldu bugun bide ama kullanayim gene
Lylautngc Deletedmom_45 calpol cok kıvamlı Bı şurup azar azar dilinin üstüne damlatıp onu yavaş yavaş memesini beklıycek tın bıkrede verince boğazına tabikide kaçar dıkatlı ol canım geçmiş olsun
Deletedmom_45 Lylautngc ahhh canim biliyon mu hep oyle yapardim kendi kasigina koydum kasigi kaygan hüp diye cekti birden ondan boguldu zaten sagol canim rabbim bir daha yasatmasin 🤲♥️