Kizlar iyi aksamlar yaklasik yarim saat önce basimdan cok kotu bi olay gecti ogluma calpol verecektim atesi var gibiydi verdim zaten en ufak viseden bogulmaya calisan bebek basladi cirpinmaya aldim kucagima vurdum sirtina yok daha da hizli vurdum tam 20 sabiye kadardir kendine geldi oksurse anlarimda oksurme hicbise yoktu kurtuldu ama ben hala coook kötüyüm ya biraz pütürlü bise versem boğuluyor zaten sizinki de boyle mi cok üzülüyorum boyle olunca nasil daha surup verecem ben berbat haldeyim bu arada 9 aylik çok kötüyüm hala