GULCE02 benim kızım da öyleydi ilk zamanlar bir ara kaşık reddi yaptı ağzını açmıyordu dudağı ile kaşığı ısırıyordu zaten 2 hafta sonra falan da ilk dişini çıkardı belki de diş çıkaracak ondan da yapıyor olabilir kaşık biberonlar var onları deneyin yada başka bir kaşıkla verin biberon değiştirebilirsiniz ya da emzik başlığını değiştirin zaten 2 numara başlığa geçiş yapmanız gerekir benim kızımda günde bir kere mama içiyor başlık değişmeden 90 ml zor içerdi şimdi 120-150 arası içiyor doktorunuza da Bi danışın 9 ay öncesi kan tahlili falan pek yapmıyorlar ama belki başka bir öneri sunar size siz de ek gıda alacağı zaman stres yapmamaya çalışın sakin olun önüne sevdiği oyuncaklwrından falan koyun zaten ek gıda ile doyacağı bir dönem değil bir iki çay kaşığı tatsa bile yeterli ama yemiyor diye kesmeyin siz yine teklif edin ama zorlamayın