GULCE02 aynen diş dönemimde iştahsızlık olabiliyor eğer diş etlerinde kabarıklık varsa beyaz beyaz diş gelecektir. Rahatlaması için karanfilli zeytinyağı ve tetagil var onlardan sürebilirsin. Bizim diş döneminde en son 4 tane üst aynı anda geldi bir ay belki canımdan can gitti yemek yedireceğim diye. Bal kabağı, avakado, patates , taze fasulye, bezelye, daha var sanırım ama aklıma gelmiyor internette falan yazar . Ben böyle baya denedin en son meyvelere geçtim . Birde isrmik yulaf ezmesi falan bunlardan mama yapabilirsin ama yine 3 gün kuralı iler dene bence ben hep öyle yaptım alerjik olunca. Yani biz mesela karnıbahar falan verdim ben pek gazlı bir bebek değildi o yüzden çok sevdi brokoli karnıbahar aend ebebeğinin durumuna göre bakarsın gerçi mervsimi geçti ama . Hipp in ek gıda maması var yulaflı içinde süt gibi herhangi birşey yok sadeve yulaf ezmesi o mesela baya iyi oldu mama içiyorsa mamayla yapabilirsin içine bi meyve rendelersin baya pratik oluyor bazen . Zaten ondan başka ek gıda maması alamazsın diğerleri hep sütlü