Bebeğim
efken doğdu 15
gun küvezde kaldı o süre zarfında sütümü sağdım götürdüm onlar hep biberonla vermişler eve gelince asla emmedi
1.5 Ay
sagdım öyle besledimm daha somra
sütüm azaldı mamaya başladım , sadece 1.5 ay anne sütü aldı . Bende çok isterdim
o duyguyu yaşaması emzirmeyi ama olsun çok şükür bir şekilde karnı doyuyor ve büyüyorlar. Umarım o duyguyu diğer bebeklerimiz de yaşarız