YagmurDorukk tecrubesizlik işte eğer bı bebek daha düşünürsem arastiracagim şeyler daha farklı olacak hastane konusunda, mesela doğum yaptım hemşire geldi sadece bebeği mememe tuttu bebek beceremedi tabi belki bı kez daha denese tutardı ama direk mama getirdi şırınga ile mama verildi aynı gün yoğun bakıma gidince benim de deneme imkanım olmadı, duygusal olarak gerçekten çok zor, ben normalde bunlara çok takılan bir insan da değilim ama o duygusal bağı yaşamayi isterdim, kısmet, emzirenler değerini bilsin bence çok güzel bişeydir heralde