Ejderhahavva Mrvsnmz sürünmeye fazla hareketlenmeye başlamadan yaptirin bence bende keşke diyorum yatırsaydım 5 aylıkken emeklemeye başladı ve ben vazgeçmek durumda kaldım çok fazla hareketliydi ve eminim sıkıntı yaratacaktı diye yaptırmadım bence siz bu işin kararını hemen alın yaptirin bide bezin içinde daha cabuk iyileştirmiş belki bir iki gün huzursuzluk yapar ama o kadar da olur naçizane fikrim
oglumveannesi Mrvsnmz 24 günlükken yaptırdık sadece uyuşturma iğnesi vurulurken ağladı, onnn dışında ilk gün ne ağrı ne ağlama maşallah, çok rahat atlattık, size de tavsiye ederim geç kalmadan yaptırın😊