MinikPrensesannesii İnancınızı bilmiyorum tabi sizin tercihiniz. Ancak İslami açıdan bakarsanız biz de Tanrıça yok. Yaratıcının bir benzeri, eşi yok. Cinsiyeti yok.
Bu sebeple Umay da dahil olmak üzere bazı isimler sakıncalı. Hatta diyanetten dahi bişgi alabilirsiniz.