Asena- doktora goturmeniz de fayda var. Kulaginda enfeksiyon olabilir veyahutta dis cikartacaksa disten dolayi kulagina sanci yapiyor olabilir benim kizim dis cikartcagi zaman kulaklariyla oynuyor hatta benim elimi tutup kulaklarimi ov diye sekilden sekile giriyor gerci benimki 20 aylik olmak uzere. Esimin kuzeninin kizininda kulaginda enfeksiyon cikti her ay antibiyotik kullaniyorlar belki tup takilma ihtimali bile var surekli tekrarladigi icin oyle soylemis doktor.