Bebeğim 6 aylık ve 6 aydır ağlıyo gerçekten sürekli ağlıyo abartmıyorum artık psikolojim bozuldu bişey tam bitiyo diyorum yenisi ekleniyo simdide kulağını tutarak yüzünü resmen elleriyle parçalayarak ağlıyo saatlerce uyutamiyorum neden böyle yapar bilen var mı doktora götürmeli miyim artık ne yapacağımı şaşırmış durumdayım