ebrupoyraz Nimiko sanırım kayseriden alan yok ama kargo yüklü tuttuğu için elden birine satayım dedim 😄 hayırlısı
Portakal ebrupoyraz 5tlye değilde karşı ödemeli gönderin bari 😂 ben iki ıslak mendili 6liraya göndermiştim oda 12 falan tutar belki😂😂😂
Portakal ebrupoyraz 😱😱😱 inanmıyoruum ya kutunun ebatına göre hesaplanıyor diye biliyorum ama ne biliyim çok tutmuş
ebrupoyraz Portakal evet bende şaşırdım küçücük şey yurtiçi kargoydu hatta anlaşmalı olmayınca sanırım fazla tutuyor