Asya0307 ebrupoyraz yani 5 tl olmasını anlamadim canm o paranın sizede karşı tarafada bi faydasıda zararıda olmaz 😀
ebrupoyraz Derininannisi AygulSina Asya0307 bayanlar sakin kalın bende açılmış mamanın insanlara verilmeyecek olduğunun bilincindeyim şükür ayrıca ben ücretsiz vereyim diye post açtım kapadılar postumu yoksa 5 TL nin beni zengin yapmayacağının farkındayım duyar kasma konusunu bazen abartanlarda bugün 😁
Derininannisi ebrupoyraz 5 tl vereceğine hayrına versen çocuğun başı gözü hürmetine olur😂 yanlış anlamayın tabi ki espri yapıyorum😂
AygulSina ebrupoyraz duyar falan kastıgim yok bazi anneler bunu bilmiyor ve satmaya calisiyor hatta bisey olmaz diyenede denk geldim sadece uyardim acik degilse zaten sorun degil 5tl nie satiginizida sormadim kaca isterseniz ona satarsiniz yada verirdiniz
Nurci ebrupoyraz hayır İstanbul kargoyla gönderebilirsiniz eğer nrcn.kaya.ozdemir İnstagram adresim gönderirim derseniz buradan yazarsanız sevinirim teşekkürler
ebrupoyraz meric çünkü sütüm var yukardada yazdım ek gıdaya geçtim ve emiyor mama fazla şu an 🙄 merakınız bir nebze yatışmıştır umarım
Nimiko İnsan iyilik yapmayada çekiniyor artık ya☺️ sattınızmı satmadıysanız bende alabilirim yeni geçtik 2 numaraya
ebrupoyraz Nimiko sanırım kayseriden alan yok ama kargo yüklü tuttuğu için elden birine satayım dedim 😄 hayırlısı