Mirayslck bizim oğlumuz da böyle, evde de bir saniye dutmaz, hep fiziksel aktivite, yok avizeye tırmanayım, yok mutfak tezgahına çıkayım, yok televizyona tırmanıp sallayayım. E haliyle dışarda ve mekanlarda da böyle. İki kadeh karşılıklı bir şey içip yiyemiyoruz, mutlaka birimiz mekanda peşinden koşturuyor, asla oturmaz çünkü.
Biz çocuk parkı olan veya jetonlarla çalışan oyuncaklı parktan olan mekanları tercih ediyoruz. En azından nispeten daha rahat oluyor. Kitap ve sevdiği bir kaç oyuncak alıyorum yanıma, çok koşup belki yorulunca iki dakika onlarla oyalamaya çalışıyorum.
Geçen gün yine bir restorana gittik, bizim oğlanla yaşıt başka çocuklu bir aile vardı, bebe bütün gece mama sandalyesinde oturdu oyuncak oynadı, yemek yedi vs. Brn de elimde içmeye çalıştığım bir kadeh, bütün gece mekanın içinde peşinden koştum işte napim🤦♀️🥲
Huysuzluk yapmaz, ağlamaz, çok güleryüzlüdür, ve aşırı sosyal, tek sıkıntımız asla durmak istememesi.