Her çocuğun karakteri farklı, evet öyle sakin bebeklere çocuklara ben de imreniyorum ama öyle olsaydı da aman bu çocuğun bir sorunumu var niye kalkmıyor yerinden niye koşturmuyor emekli adam gibi oturuyor derdim şahsen ben 🙈 bize de yaranılmaz yani uyusalar neden uyuyorlar deriz uyumasalar uf uyusa da dinlensem deriz o hesap ❤️
kızım 3,5 yaşında dün pikniğe gittik bizde 4 saat kaldık bulunduğumuz yerde kızım yemeğini bile ayakta yedi asla oturmadı kıpır kıpır fıkır fıkır eşimle sırayla baktık bisiklet squter park derken belim yanım ağrıyor eve geldik, eşimle karşılıklı bir kahve içmişliğimiz kızım uyanıkken çok nadirdir, perdeye asılır tezgah üzerine çıkar, yatağının çatısından sallanır anksiyete krizlerim boşuna değil surekli düşecek diye,