Mirayslck bizimki de böyle. ☺️ Ben sağlıklı olanın bu olduğunu düşünüyorum. Yavru köpekler gibi. 😅 Sürekli fıkır fıkır. Biz de bugün piknikteydik. İnanın tüm gün oturmadı. 40 dk bebek arabasında uyudu sadece. Onun dışında sürekli yürüyor, koşuyor, araştırıyor, oynuyor. 🫢 Çok aktif bir bebek. Eve geldik. Yıkadım pakladım uyuttum. Sonra biz bu enerjiyi atamayız dedik parka çıkardık. Bir de orada koştu oynadı. Şimdi uyuyor. Eşime göre deliksiz uyuması lazım ama nerdee 🤪