Başlık biraz isyan eder gibi olmuş ama asla varlığına bin şükür .Ya arkadaşlar bugün pikniğe gittik etrafta kamelyalarda 3-4 tane bebek vardı . Hiçbirinin gıkı çıkmıyordu bebek arabalarında ya da annelerinin kucağında oturdular . Anne babaları da ağız tadıyla yemeğini yedi , çayını içti . O kadar özendim ki . Biz yemeğimizi sırayla yedik asla oturtmadı sürekli bir yerlere gitmek istedi . Normal zamanda da hep mızmız ve asla kendi başına oynamayan bir çocuk .Bazen gerçekten çok yoruluyorum. Aslında sebebini bulmak istiyorum.Neden böyle ? Bir sıkıntısı mı var ? Ben mi onu anlayamıyorum? Mizacı mı böyle ? Eşim ve ben çok sakinmişiz. Hamileliğin stresli geçtiği için mi böyle ? Gerçekten nedenini o kadar merak ediyorum ki.