Duruduygu DuruNisa ek takviyeler seyirini çok degiltiriyor .. eger onsütün az emiyorsa önsütün çok geliyor ise 1 meme 2kere ver sonra 2 digeri şeklinde
DuruNisa Mineltoygar ayy yazacaktım canım bende drla görüştüm 3 gün süt ürünleri yeme dedi devam ederse gel dedi laktoz intoleransi olabilir dedi. Pazartesi tekrar görüşüruz dedi.
DuruNisa Mineltoygar canım sin hafta ben tok tutsun diye yumurtayı abartmıştım. 3 gündür yemiyorum ve düzeldi sana yazayım dedim hemen
Mineltoygar DuruNisa yumurtaya alerji olabilir, bizim parlak kaka devam ama sanırım bu mukus değil ya, sizin nasıl oldu kala durumu cnm yani mat mı parlak mı, çevremdekiler normal diyor anne sütü parlaklığı dio kakaya
Mbaby adaruzgar benimde ayni sekilde cok aglayinca kolik diyoruz ama köpuk ve mukuslu kaka süt alerjisi ve laktoz inteloransinin belirtileri benim doktorumda normal oyle alerjik olsa bile birak alissin dedi ama kimbilir ne cekiyorda agliyor cocukcagizlar😩😩😩