DuruNisa evet önsüt faZla olunca oluyor yani memenin ilk 15 dk su 15 dk yaglı süt ilk 15 dk su içiyorlar sonraki 15 dk doyum ıcın o yuzden diyorlar ya bebek bıraksa da iyice bosaltmadıysa aynı memeyi ver diye ona bi süre dikkat et mesela korkma ama emdigi için normal canım benimkinin hala arada köpük köpük he birde mesela 2 veya 3 gün biriktirme dönemine geciyorlar sonrası kaka köpük köpük oluyor oda oluyor mesela