Cindy_35 TheBossMom Yani en azından bizim gittiğimiz turda almıyorlardı. Rica ederim 😌 Şimdiden iyi eğlenceler 😊
Elfelf475 TheBossMom Kapadokya’ya gitmiştik ve iyi ki turla gitmişiz tek basına hem daha yorucu hem de daha az gezmiş olurduk
AgentMom TheBossMom çocuklarla tura uymak zor. Ben cesaret etmedim. O yüzden kendimiz turların programlarına bakıp nereleri gezip gezdiriyorlar ona göre kendimizce program hazırlayıp çıktık. Onlar 3 günde geziyorsa biz 5 günde gezdik. Güney Doğu dışında neredeyse tüm Türkiye yi, kendi arabımızla Yunanistan Dan Ukrayna’ya kadar ve Avrupa turunu ( Almanya Dan araç kiralayıp Fransa’ya kadar gittik) da kendi imkanlarımız doğrultusunda 2 çocukla yaptık. Çocuklar hem dinlendi hem gezdi hem eğlendi. Tur fiyatıyla hemen hemen aynı fiyata denk gelmişti. Ama onda da günleri ve gittiğin yere göre tek tek otelleri ayarlamak mesele. Onun dışında çok eğlenceli olur.
Mmrryy AgentMom oto koltuğunu hangi model kullanmıştınız çocuklarınıza biz de tur düşünüyoruz kendi çapımızda. Oto koltuğu alıcaz 7 aylık bizimki de.
AgentMom Mmrryy benimki Kraft tı. Ama eski model. 12-13 senelik. Yatarlı olmasına bakın, bizde kızıma baby plus yatarlı olandan almış eşim. Ben memnunum. Bir buçuk senedir kullanıyoruz.
TheBossMom Mmrryy biz tokattan gittik Kayseri Nevşehir Adana Mersin Alanya Antalya gezdik 10 gün sürdü yanlış hatırlamıyorsam
edsn1 TheBossMom daha önce bekarken sürekli turlarla tatile giderdik arkadaşlarla çok eğlenceli oluyor Yedigöller ,Karadeniz,Akdeniz,Ege hepsini turlarla gezdim ama küçük çocuk varsa turla gitmek mantıklı değil kesinlikle hem size hem çocuğa çok zor olur
TheBossMom edsn1 doğru bir çok yorum zor olur diyor en iyisi araçla gitmek teşekkür ederim yorumlarınız için ☺️🌸🌼
Eylul-09 TheBossMom şahsi araçla olsa çok zor olmaz ama turla gitmek istediğiniz için zorlayıcı olur. Ortamdan sıkılıp ağlayıp huysuzlanabilir, otobüsün içindekilerin ne tepki vereceğini bilemezsiniz. Bir de 1.5 yaşındaymış tam keşif zamanı. Yerinde oturmak istemeyecektir. Biraz daha büyümeli bence tur için. Yoksa bende çoook istiyorum tekrar gitmeyi.
TheBossMom Eylul-09 öyle valla bizde duruma göre bakacağız inşallah hayırlısı olur çok teşekkür ederim yorumlarınız için 🌸